.

ازاى تعرف ان انت الوحيد اللى بتفتح الاكونت بتاعك ؟

            بسم الله الرحمن الرحيم



إزاي تعرف إن كان حد فاتح صفحتك غيرك من أي أجهزة أمنية أو هاكر ؟

أقولك تعمل ايه ...

انت هتدخل
 على اعدادات الحساب بتاعتك اللي هي account setting

وبعدين على اليمين هتدوس على الامان Security

  



بعد ما تدوس عليها هتلاقي تحت خالص علي الشمال كلمه الجلسات النشطه active sessions




دوس عليها وشوف فيه كام جهاز مفتوح عندك لو لقيت واحد بس ومكتوب فيه مكانك يبقى انت محدش فاتح الاكونت غيرك وحضرتك في السليم

انما لو لقيت اكتر من واحد اعرف ان حضرتك دلوقتي متراقب وحد تاني داخل حسابك من وراك

لما تلاقي كده دوس على كلمه انهاء النشاط end activity




على الشمال للي انت شاكك فيها هيتقفل الحساب ده وغير باسووردك واعمل اعدادات امان الاكونت



بواسطه :



هناك 6 تعليقات:

  1. يا نهار اسوح دا أنا معايا عشرة أجهزة

    ردحذف
  2. انا لقيت واحد من اسمعليه فاتح اكونتى وانا من الجيزه o.O

    ردحذف
  3. انا من اسكندرية و بيقولولى انى فاتح من الجيزة

    ردحذف
    الردود
    1. وانا من شبرا وبرده حد فاتح عليا من الجيزه هههه اقبلك هناك بقى

      حذف
  4. انا برده من كفر الشيخ وجهازى مفتوح فى الجيزه واضح ان امن الدوله مش بيراقب بجد

    ردحذف
  5. انا فى جدة ولقيتة اتفتح من الرياض وانا عمرى موحتهاش

    ردحذف

كافة الحقوق محفوظة 2013 © عكاشيات