.

تحميل لعبة Subway Surfers للكمبيوتر pc


النهاردة جايبلكم اللعبة الغنية عن التعريف Subway Surfers بس للكمبيوتر 

صور اللعبة



طريقة التحكم فى اللعب
اولا هتضغط على Tap to play
و بعدين تضغط كليك شمال مع تحريك الماوس لاعلى " عشان ينط " او تسحب الماوس لاسفل عشان تعدى من تحت الحواجز و تسحب يمين ليمين  و شمال لشمال

والناس اللى مش شغاله عندهم اللعبه و مش بيظهرلهم tap to play حلها تستطيب برنامج ++c 
و ده لينك فيديو الشرح
www.youtube.com/watch?v=8BedH95I0gM
للتحميل



للتحميل اضغط هنا


هناك 26 تعليقًا:

  1. اللعبة عندى كأن كارت الشاشة مش متعرف امل اية بليز

    ردحذف
    الردود
    1. شوف الفيديو ده
      http://www.youtube.com/watch?v=8BedH95I0gM

      حذف
  2. بلا كلام فارغ

    ردحذف
  3. يا معلم انا اللعبه عندي مش شغاله
    (m)

    ردحذف
  4. ;-( اللعبة مش شغالة

    ردحذف
  5. الردود
    1. عايزة العب subway بلوحة المفاتيح

      حذف
  6. انا عندى كلها بتظر بنفسجى

    ردحذف
  7. انزلها ازاي

    ردحذف
  8. على فكرة انا عندى مبتشتاغلش بتوعد تقبلى واد اعد يشغبت غلى العربية وبس

    ردحذف
  9. اسوء لعبة في الدنيا

    ردحذف
  10. شكرا شكرا شكرا شكرا

    ردحذف
  11. ممكن توضحو على شو اضغط بالزبط لانو مش عاارفة بلييييييز

    ردحذف
  12. على شو اضغط اسفل السهم ما في شي اسفله ردو بليييييييييز

    ردحذف
  13. كلام فارغ النتو بتقولوا على فكره لو كان فى اسفل من كده كان هيبقه احله هتوحشونى


    ردحذف
  14. اللعبة صعبة جدا وانا مو عارفة العبها

    ردحذف
  15. العبة جامدة بس فيه حاجات بتدايق فيها

    ردحذف
  16. الفيديوا مش شغال

    ردحذف
  17. العبه جميله اوي تسلم ايدك

    بس ملحوظه:: في حجات انا بشتريها في العبه بستخدمها ازاي

    ردحذف
  18. انا عندى اللعبه مش شغاله جايبه شاشه بنفسجى

    ردحذف

كافة الحقوق محفوظة 2013 © عكاشيات